منتديات قلعة الجنوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت الأعضاء

نكت الأعضاء Empty نكت الأعضاء

مُساهمة  خليل دهليز الجمعة مارس 18, 2011 3:22 pm

سألوا واحد صعيدي جاي من المانيا ايه اللي لفت نظرك هناك، قال لهم كلها أجانب
مصري يكذب على صعيدي ويقول:أنا رحت روما وباريس وماربيا، قال الصعيدي:
والطقعه، قال المصري:أهي دي بالذات أعدت فيها تلاته أيام
صعيدي ربح مليون جنيه خافوا يبلغوه يموت من صدمة الفرحه فزع العمدة حقهم وقال أنا أبلغه: واد يا حسنين لو ربحت مليون جنيه تعمل بيهم ايه قال: أديك نصهم يا عمده، ، وقتها مات العمده !!!
محشش يقول لزوجته انتي تذكريني بالبحر، قالت: تقصد اني هايجه وغامضة وحلوة، ،
قال: لا والله، اذا شفتك تجيني دوخه وأحس بغثيان
صعيدي انحرق، دخلوه قسم العظام، ، ، ليه ؟؟ طفوه بكريك
واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع
صعيدي اكل خبز فوجد به نمل فشرب مبيد حشري
مرة واحد بيفشر على صاحبة بيقول يا اخى زمان كانت جدتى عندها بصلة طولها 20متر فى 15متر كان أهل البلد كلهم بيأكلة منها فردالثانى وانا زمان جدتى كان عندها حلة طولها 30متر فى 30متر مدور فرد الاول ازاى كان بيطبخ فيها اية دى قالة بصلة ستك
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده
مرة طيارة طايرة فى الجو وبعدين شويه كده والطيارة عمال تتهز تتهز والطيار قال ياجماعه الطيارة هاتقع علشان الوزن تقيل ممكن تلاته من الركاب يضحوا بنفسهم علشان الباقى يعيش قام الامريكى وفتح الباب وقال امريكا رمز الحريه ورمى نفسه قام بعده الفرنساوى وقال فرنسا رمز التضحيه ورمى نفسه قام الصعيدى بعدهم وفتح الباب وقال مصر رمز الفهلوة ……. وراح رامى المضيفه
واحد غبى زعل من امه راح اشترالها كرتون حليب وقالها
كده خالصين ملكيش عندى حاجة
مره طيار معاه مجانين عملين دوشه فقال للمساعد بتاعه روح سكتهم بعد شويه مسمعلهمش صوت فقال للمساعد عملت فيهم ايه قاله فتحتلهم الباب يلعبوا بره
مرة واحد معصب بدو يطلع من البيت قالتلو امو وين رايح ما رد عليها فطلع بالتكسي وقاله السواق وين رايح قاله انا ما حكيت لامي بدي احكي الك انت…….
خليل دهليز
خليل دهليز
المدير العام
المدير العام

https://rafah.ahlamontada.net